Bowenova technika - fyzio bez dřiny - HLEZNO

Místo konání:fyzio P, Klatovy
Začátek-konec:čt 13.00-16.30, pá 8.30-16.30

Školitel:Ing. Dana Švestková, Ph.D., Bowen centrum Poděbrady
Určeno pro:maséry, fyzioterapeuty, lékaře, trenéry, sestry
Hlezenní kloub a Achillova šlacha je velmi citlivá struktura na různá poranění či přetížení. Nejen díky úrazům, ale nevhodnou obuví, sportem či vysokou hmotností pacientů. Bowenova technika výrazně eliminuje bolest a efektivní facilitací či relaxací konkrétních struktur umožňuje kratší a mnohem snazší rehabilitaci. Pomáhá k rychlému zvyšování rozsahu pohybu bez zbytečné bolesti i k navození lepšího pohybového stereotypu. Při své fyzické nenáročnosti je pro terapeuta vítanou úlevou, ač je její účinnost opravdu vysoká. V kombinaci s nácvikem vhodného pohybového vzoru je efekt velmi potěšující.

Cílem kurzu je naučit se Bowenovými hmaty ovlivnit zúčastněné struktury měkkých tkání a umožnit tak tělu rychleji se vrátit k normálu nebo ještě naopak stav zlepšit.

Myofasciální technika podle Bowena obecně pracuje se svaly, nervy, šlachami, vazy a především fasciemi. Působení je nejen lokální, ale také celkové - pomáhá tělu vrátit se k původnímu efektivnímu nastavení organismu. Přeneseně nebo i přímo lze ovlivnit i vnitřní orgány. Podporuje tělo v dořešení odložených problémů. Viz další kurzy Bowenovy techniky.

Teoretická část:
Vliv ošetření na funkci hlezenního kloubu - rozhýbání, odstranění bolesti a správné pohybové stereotypy.

Praktická část:
Komplexní ošetření měkkých tkání souvisejících s funkcí hlezenního kloubu včetně lýtka a bérce. Použití je nejčastěji potřeba po úrazech, při bolestech kotníku a Achillovy šlachy, planty, Hallux valgus, po operacích - eliminovat bolest a rychle získat potřebný rozsah, aby bylo možno účinně zahájit cvičení. Vhodné je také jako prevence u sportovců, jako akutní zásah při spasmech z námahy apod.

Po zaplacení mají účastníci možnost dostat v ceně kurzu přístup k výukovému videu Základní hmaty a hlezenní kloub.
Přihlášky uzavřeny!
Bowenova technika - fyzio bez dřiny - HLEZNO